lørdag 10. januar 2009

Rød veske


Her er det storm og veldig godt syvær. Vart veldig inspirert til sying av julegjestene mine. Så no har jeg sydd meg en veske. Den er i Jinny Beierstoff vattert med tykk vatt og quiltet med flerfarget tråd. Siden veska ikke har noen glidelåslomme tror jeg at jeg må sy en liten toalettveske til å putte oppi. Og kanskje en liten pompadur. Har vært på stoffsalg på Lappestua i Ålesund og kjøpt masse så her kommer det flere produkt senere. Lageret på syrommet er stort så det blir nok lenge før finanskrisa rammmer meg.

3 kommentarer:

  1. Den er helt utroligt flot.

    Venlig hilsen Margit Ammentorp

    SvarSlett
  2. Hehe trur det syrommet ditt klare eit par år med finanskrise før det blir tomt ;)

    SvarSlett
  3. Hei! Takk for hyggelig hilsen på blogen min - du er hjertelig velkommen tilbake! Mye fint å finne hos deg også - kanskje vi har funnet hver vår nye kontakt??

    SvarSlett