søndag 17. januar 2010

Vest med hette.




Her er den andre vesten jeg startet på i juleferien. Strikket i Extra, fin australsk merinoull. Ensfarget forstykke og stripete hette og bakstykke. Denne har jeg strikket etter eget design. Er litt dårlig til å følge ferdige mønster. Gikk på ett glimrende strikkekurs på Fredly Folkehøyskole i Børsa, vart litt modigere etter det. Hadde håpet på nytt kurs til sommeren, men nå er jeg påmeldt på strikketreff på Selbu. Da er det ikke sikkert det blir mer enn den ene strikkeutflukten i sommer.

7 kommentarer:

  1. du tar pinnene fatt du også, ja....jeg håper på litt søm til uka.......

    SvarSlett
  2. For en fin vest. Like godt kanten nede og at den var så fint innsvinget i livet.
    Strikking er gøy!

    Hilsen Linetoppen

    SvarSlett
  3. Å sååå nydelig....jeg falt fullstendig for det øverste bildet....strikker du på bestilling?
    Klem,M

    SvarSlett
  4. Mange dyktige damer på Selbu, så du blir nok inspirert til å gi deg i kast med et mønster.

    SvarSlett
  5. For en fin vest! Veldig stilig med forskjellig bak og forstykke. Godt gjort å klare å lage en slik uten mønster synes jeg.
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  6. Kjempeflott vest Elin! :o)
    Likte godt at den var forskjellig både foran og bak jeg også. Ha en flott uke! :o)

    SvarSlett
  7. Jeg er vild med veste, så jeg faldt jo straks for din. Hvor er den smart, dejlig farve.

    SvarSlett